v Tüm yatırımlarını üye memnuniyeti ve gelişimi için planlamak,
v Üye öneri, istek ve taleplerini dikkate alarak uygulanabilir düzeyde olanları hayata geçirmek,
v Üye şikayetlerini çeşitli yöntemler ile toplayarak kök nedenlerini bulmak ve en kısa sürede çözümleyerek çözümlerden olan memnuniyetleri ölçmek,
v Üyelerine iş geliştirme konusunda destek olmak,
v Üyelerden gelen eğitim taleplerini toplamak ve eğitimleri organize ederek uzun vadedeki etkinliği ölçmek,
v Üyelerin ticari ve teknolojik yaşamdaki gelişmelerden haberdar olmasını sağlamak,
v Üyelerin borsa ve diğer üyeler ile kaynaşmasını sağlayıcı etkinlikler düzenlemek,
v Üyelerinin sesini dinlemek ve bu sesi lobicilik faaliyetleri ile ilgili makamlara iletmek,
v Üyelerinin sosyal sorumluluk projelerinde yer alabilmesi için gerekli atılımlara öncülük etmek
Doküman No: PO-006 Yayın Tarihi : 16.02.2015 Revizyon No : 0 Revizyon Tarihi : -