KÜTBO Kaliteden Ödün Vermiyor

  • 06.08.2020
  • kutbo

Kütahya Ticaret Borsası’nın (KÜTBO) bünyesinde uygulamış olduğu, TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002:2014 Müşteri Memnuniyet sistemi belgeleri periyodik denetimi Türk Loydu İktisadi İşletmesi baş denetçisi Olcay KOCA tarafından, uzaktan video konferans yöntemi ile denetim yapıldı. 

 

Koronavirüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında uzaktan bağlantı yoluyla gerçekleştirilen denetim açılış toplantısına, KÜTBO Genel Sekreteri Yasemin Yol, Kalite ve Akreditasyon Sorumlusu Ahmet Gözel, Tescil Memuru Burhan Çelik ve Laboratuvar Sorumlusu Gülşah Avlupınar katıldı.

 

05-06 Ağustos 2020 tarihlerindeki tetkik programı dahilinde; KÜTBO bünyesinde uygulanmakta olan ISO 9001 kalite yönetim sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyet Sistemi standartlarının gerekliliklerine uygunluğu, yeterliliği ve etkin bir şekilde kullanıldığı Olcay Koca tarafından tespit edilerek, KÜTBO’nun hizmet kalitesi bir kez daha tescillenmiş oldu.

  

Denetim sonucunu değerlendiren Olcay Koca, KÜTBO’nun uygulamış olduğu kalite yönetim sistemlerinde sürekli iyileştirme sağlaması, sistemin üst yönetim ve personel tarafından farkındalığın oluşturarak benimsenmesi ve borsaya özgü oluşturulan yönetim sistem yapısının denetimlerdeki başarısını gösterdiğini belirtti. Olcay Koca, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyet Sisteminin kaliteden ödün vermeden başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi ve iyi uygulamalarıyla bir çok oda ve borsaya örnek teşkil etmesinden dolayı Borsa Yönetimini ve tüm çalışanları tebrik etti. 

 

KÜTBO Kaliteden Ödün Vermiyor