05

Kütahya Ticaret Borsası’nın (KÜTBO) hizmet kalitesini arttırarak, sürekliliğini sağlamak üzere uyguladığı TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi periyodik denetimi ve 10002 Müşteri Memnuniyet sistemi tekrar değerlendirme denetimi 05 Ağustos 2019 tarihinde, Türk Loydu İktisadi İşletmesi Baş Denetçisi H.Ali Güneş ve Ayşe Nur Atay tarafından yapıldı. 

 

KÜTBO Yönetim Kurulu Başkanı Necati Gültekin, Başkan Yrd. Ali Okumuş ve tüm personelin katılımıyla yapılan açılış toplantısı sonrasında gerçekleştirilen tetkik programı dahilinde; KÜTBO bünyesinde uygulanmakta olan ISO 9001 kalite yönetim sistemi ve 10002 Müşteri Memnuniyet Sistemi standartlarının gerekliliklerine uygunluğu, yeterliliği ve etkin bir şekilde kullanıldığı denetmenler tarafından tespit edilerek, KÜTBO’nun hizmet kalitesi bir kez daha tescillenmiş oldu.

 

Denetimin ardından Türk Loydu Baş Denetçisi  H.Ali Güneş; "Kütahya Ticaret Borsası tarafından TS EN ISO 9001 standardı ve 10002 Müşteri Memnuniyet Sistemi dahilinde kalite yönetim sistemlerinin başarıyla uygulandığı tarafımızca yapılan denetim sonucunda tespit edilerek belge kullanım hakkı yenilenmiştir. KÜTBO Yönetimine ve Borsa personeline hizmet kalitelerinden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

 

Okunma Sayısı: 144
resim